.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راز پیش بینی پيروزي احمدي نژاد توسط رئيس امناي جمکران

سخنگو و عضو ارشد کارگزاران سازندگي گفت:اصولگرايان از ما منتقدتر هستند ، ما و آنان درد مشترکي داريم ، اگر ناطق نوري کانديدا شده بود همانند موسوي براي او تبليغ مي کردم ، زيرا ما به وي يک رياست جمهوري بدهکار هستيم.

به گزارش ايرنا،‌حسين مرعشي شامگاه شنبه در جمع کميته صنعتگران ستاد تبليغاتي مير حسين موسوي در اصفهان افزود: در انتخابات گذشته هيچکس نه به خودش نه به کشور رحم نکرد ، با توهين ، تخريب و تعجيل مي خواستند به اين جايگاه برسند.

سخنگوي کارگزاران بيان داشت :‌ بخشي از مشکلات فعلي کشور متوجه سياسيون خودخواه اصولگرا و اصلاح طلب است .

سخنگو و عضو ارشد کارگزاران سازندگي در بخش ديگر سخنانش گفت: ‌اگر جنگي رخ نمي داد،‌ دوران سازندگي در کشور ما زودتر شروع شده بود و ما در زمينه سازندگي و پيشرفت کشور جلوتر بوديم .

وي افزود :‌ امام سه چهار ماه قبل از شروع جنگ متذکر شدند که نگوييد شرايط انقلاب است، بايد سازندگي شود.
وي گفت:‌ برنامه اقتصادي اول رشد اقتصادي 2/7 داشت که پس از سال اول به 11 درصد وسپس به 13 درصد رسيد .

مرعشي گفت : اگر سياست هاي امام اجرا شده بود اتفاقاتي که در چين افتاد در ايران رخ مي داد، چين يک سال قبل از انقلاب ايران تحولات را آغاز کرد ولي همان سياست ها تا امروز مستمر ادامه پيدا کرده و رشد اقتصادي آنان نيز مداوم بالاي 8 درصد بوده است.

وي در ادامه گفت : در ماه هاي اول استقرار دولت نهم زماني که به ديدار آيت الله ناصري رفته بودم و همزمان استاندار اصفهان نيز آمده بود. آقاي ناصري به وي گفت: پيغام مرا به رئيس جمهور برسان به او بگو درهيچ يک از امور کشور بدون مشورت با مقام معظم رهبري و آقاي هاشمي اقدام نکند و در عرصه سياست خارجي بدون مشورت مقام معظم رهبري، هاشمي و خاتمي کاري انجام ندهد.

مرعشي گفت:‌ چقدر زيبا بود رقيب ما به گونه اي عمل کرده بود که وقتي امروز دور هم جمع مي شديم تا براي انتخابات تصميم بگيريم، بگوييم رقيب در اداره کشور قوي عمل کرده، ما در انتخابات شانس چنداني نداريم، ولي امروز هر فردي که کانديدا مي شود کافي است تعدادي از عيوب دولت نهم را برشمارد و آنها را نفي کند، خودبه خود برنامه داده است.

اين عضو ارشد کارگزاران بيان داشت: مطرح شده بود که مرحوم" لطيفي" رئيس هئيت امناي مسجد جمکران پيروزي احمدي نژاد و اتفاقات پس از آن را پيش بيني کرده بود ، او را به خانه خويش دعوت کردم، گفت: اين پيش بيني و اطلاع آن به احمدي نژاد بر اساس حقايقي بوده که مي ديد و جنبه ماورايي نداشت.

وي افزود: مرحوم لطيفي که چند ماهي پس از شروع به کار دولت نهم با من سخن مي گفت ، همچنين بيان داشت به احمدي نژاد نصيحت کردم هيچ مسوولي را در کشور عوض نکن مگر جانشين بهتري براي او پيدا کني.

وي گفت : در ايران براي تصويب برنامه دوم ، مجلس چهارم شعارهايي مشابه آنچه امروز مطرح مي شود، داشت، در نتيجه رشد اقتصادي 2/7 به 5/2 رسيد، مجلس لايحه دولت را زير و رو کرد، من که آن زمان مسوول دفتر رئيس جمهور بودم به هاشمي گفتم نامه اي بنويسد و از قبول مسئوليت اين لايحه شانه خالي کند، ولي او حاضر نشد عليه مجلس بيانيه صادر کند.

مرعشي افزود : بعد از سند بازسازي که در دوره امام تصويب شد ، هيچ سند اقتصادي مهمتر از اصل 44 در کشور تصويب نشده است ، اگر درست اجرا مي شد در اقتصاد کشور انقلاب به پا مي کرد.
اين عضو ارشد حزب کارگزاران سازندگي اعلام کرد : در ابتداي دولت نهم همه چيز براي يک جهش اقتصادي آماده بود، نمي دانم چه شد آيا خودمان به خودمان چشم زخم زديم ، کار انگليس بود، کار صهيونيست ها بود يا جهل اين بلا را بر سر ما آورد.

مرعشي گفت: در دوران تصدي سازمان گردشگري طرح هايي به ارزش سي ميليارد تومان تصويب کرده بودم ، روز معارفه مشايي به رئيس جمهور لزوم اجراي آنها را متذکر شدم .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.